مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 23:472022-02-18سياسي

یادنامه و مستند زندگی «حاج علی خورشیدی» در قم رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیین رونمایی از یادنامه و مستند چهار قسمتی مداح با اخلاص اهل بیت (ع) مرحوم حاج علی خورشیدی امروز جمعه 29 بهمن ماه همزمان با نخستین سالگرد درگذشت این پیرغلام حسینی، در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مردم، شاعران و مداحان اهل بیت (ع) همراه بود، مستند زندگی حاج علی خورشیدی به نام ستایشگران خورشید 1 به نمایش درآمد.

این مستند 4 قسمتی که به همت جامعه ایمانی مشعر تولید شده، گفته ها و یادداشت هایی پیرامون شخصیت این مداح پیشکسوت را روایت می کند که به زودی از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش می شود.

حاج علی خورشیدی از مداحان قدیمی و پیشکسوت قم بود که بیش از 30 سال مراسم قرائت دعای توسل مسجد مقدس جمکران با نوای گرم او همراه بود.

این پیرغلام حسینی 4 اسفند 1399 دعوت حق را لبیک گفت.

مهدی تدینی سردبیر یادنامه ستایشگران خورشید در این مراسم اظهار کرد: به دنبال رسالت جامعه ایمانی مشعر در راستای پشتیبانی محتوایی، معنوی و مادی از هیئت ها، سخنرانان، مداحان و مدیران هیئت ها، برنامه ریزی هایی برای حفظ میراث هیئت داری با محوریت تاریخ شفاهی انجام شده است.

وی اضافه کرد: کارگروه تاریخ شفاهی در دفتر ستایشگری جامعه ایمانی مشعر شکل گرفته و بنا شده است که اطلاعات، خدمات و زندگینامه مداح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادنامه و مستند زندگی «حاج علی خورشیدی» در قم رونمایی شد

یادنامه و مستند زندگی «حاج علی خورشیدی» در قم رونمایی شد