مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 07:422022-02-19حوادث

کرمان/ فرونشست زمین یک کامیون را بلعید


در این حادثه آسیب جانی نداشتیم و فقط یک دستگاه کامیون از نوع میکسر و یک دستگاه پراید آسیب دیدند، به این ترتیب که کامیون پس از فرو رفتن در زمان روی خودرو پراید سقوط کرده بود.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: فرونشست زمین، یک دستگاه کامیون میکسر بتن را شامگاه جمعه در خیابان سرباز شهر کرمان بلعید.

محمدرسول جهانشاهی شامگاه جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: این حادثه در کوچه 26 خیابان سرباز رخ داد که پس از اطلاع به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یک تیم عملیاتی به منطقه اعزام شد و به سرعت ایمن سازی محل حادثه انجام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه آسیب جانی نداشتیم و فقط یک دستگاه کامیون از نوع میکسر و یک دستگاه پراید آسیب دیدند، به این ترتیب که کامیون پس از فرو رفتن در زمان روی خودرو پراید سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: خوشبختانه ساختمانی در این حادثه تخریب نشده و در میکسر بتن و خودرو پراید نیز کسی گیر نکرده بود.

وی عنوان کرد: حوادت اینچنینی را بیشتر در روزهای بارانی در شهر کرمان شاهد هستیم و خودروهای سنگین بیشتر دچار اینگونه حوادث می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان/ فرونشست زمین یک کامیون را بلعید

کرمان/ فرونشست زمین یک کامیون را بلعید