مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 08:072022-02-19سياسي

چه شباهت عجیبی؟!


چه شباهت عجیبی است میان هجوم این روزهای دشمنان بیرونی انقلاب و مأموریت پادوهای داخلی آنها با هجوم همه جانبه دشمنان اسلام در آن روزها (1400 سال قبل) و مأموریتی که در آن هنگام به منافقان داده بودند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی نوشت: 1- قطعنامه 1929 شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران در ژوئن 2010 (25 خردادماه 1389) یعنی دقیقاً در سالگرد فتنه آمریکایی- اسراییلی 88 صادر شد.

هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا که همراه با رافائل کوریا، رییس جمهوری اکوادور، در یک کنفرانس خبری صحبت می کرد، درباره این قطعنامه گفت: فکر می کنم منصفانه است اگر بگویم این تحریم ها مهم ترین تحریم هایی است که ایران تا کنون با آن مواجه شده است ! خبرنگار واشنگتن پست در همان کنفرانس مطبوعاتی از هیلاری کلینتون می پرسد فکر نمی کنید که این قطعنامه علیه ملت ایران است و نه دولت ایران؟ زیرا مفاد قطعنامه نشان می دهد که فشار های ناشی از آن بر ملت ایران وارد می شود و نه دولت .

کلینتون نظر خبرنگار واشنگتن پست را رد نمی کند و فقط می گوید به هر حال، این ملت ایران است که باید به نظام فشار بیاورد ! یعنی فشار بر مردم و انتقام از آنها به علت آنکه فتنه آمریکایی- اسراییلی 88 را خنثی کرده و به آمریکای خونریز و غارتگر اجازه نداده اند سرنوشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه شباهت عجیبی؟!

چه شباهت عجیبی؟!