مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 08:122022-02-19سياسي

تهاجم اقتصادی به دشمن؛ چگونه؟


شاید این سوال شکل بگیرد که ما به عنوان یک کشور نه چندان بزرگ اقتصادی که تحت تحریم های ظالمانه استکبار جهانی نیز قرار داریم چگونه می توانیم به جبهه اقتصادی پیشرفته دشمن که اقتصادش صدها برابر بزرگ تر از اقتصاد ایران است حمله کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، کمال احمدی در روزنامه کیهان نوشت: رهبر معظم انقلاب اخیرا در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی با اشاره به تهاجم ترکیبی جبهه دشمن علیه کشورمان تأکید کردند: در مقابل این تهاجم ترکیبی و دسته جمعی، نمی توانیم همیشه در موضع دفاعی بمانیم و ما نیز باید در زمینه های مختلف از جمله رسانه ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی کنیم که در این زمینه اهل فکر و اقدام بخصوص مسئولان، موظف به تلاش هستند.

با صدور این فرمان مهم طبیعتا یکی از مواضع دشمن که بایستی مورد تهاجم قرار گیرد موضع اقتصادی است.

اما شاید در ذهن برخی افراد این سوال شکل بگیرد که ما به عنوان یک کشور نه چندان بزرگ اقتصادی که تحت تحریم های ظالمانه استکبار جهانی نیز قرار داریم چگونه می توانیم به جبهه اقتصادی پیشرفته دشمن که اقتصادش صدها برابر بزرگ تر از اقتصاد ایران است حمله کنیم.

در این باره نکاتی را می توان مطرح کرد: 1- موضوع کمی امکانات و نفرات یا کوچکی حجم اقتصاد نمی تواند دلیلی بر آسیب ناپذیر بودن طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاجم اقتصادی به دشمن؛ چگونه؟

تهاجم اقتصادی به دشمن؛ چگونه؟