مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-19سياسي

هفتمین رزمایش همدلی در کهگیلویه اجرا شد


به همت گروه جهادی شهید تقوی و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام«ره» هفتمین مرحله رزمایش همدلی در کهگیلویه اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، به همت گروه جهادی شهید سید عبدالمحمد تقوی رزمایش احسان و همدلی در شهرستان برگزار شد.

سید میلاد توسلمند در حاشیه اجرای این رزمایش اظهار داشت: با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) 140 کیلوگرم گوشت گوسفندی بین نیازمندان توزیع شده است.

رییس انجمن جهادگران کهگیلویه با اشاره به اینکه امروز دستگیری از نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از کرونا بیش از پیش ضرورت دارد، افزود: فقر زدایی و محرومیت زدایی در روزهای شیوع ویروس کرونا باید بیش از گذشته انجام گیرد.

مسؤول گروه جهادی شهید تقوی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اجرای این امر مهم حمایت های خیلی خوبی را انجام داده است و در حال انجام دادن هست و اجرای این  رزمایش های همدلی و احسان در  نقاط مختلف ایران اسلامی ستودنی است.

وی رزمایش را جلوه زیبایی از نمایش همدلی برای جهانیان دانست و گفت: گروه جهادی شهید سید عبدالمحمد تقوی در هفتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره 140کیلو گوشت گوسفندی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز شهادت و تولد شهید سید عبدالمحمد تقوی  بین نیازمندان توزیع کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین رزمایش همدلی در کهگیلویه اجرا شد

هفتمین رزمایش همدلی در کهگیلویه اجرا شد