مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-19بين الملل

تحقیقات رژیم صهیونیستی درباره ضرب و شتم یکی از اسرای تونل آزادی


رژیم صهیونیستی درباره ضرب و شتم زکریا الزبیدی ، اسیر فلسطینی و یکی از شش اسیر گریخته از زندان جلبوع هنگام بازداشت مجدد وی تحقیق می کند.

- تحقیقات رژیم صهیونیستی درباره ضرب و شتم یکی از اسرای "تونل آزادی" رژیم صهیونیستی درباره ضرب و شتم "زکریا الزبیدی"، اسیر فلسطینی و یکی از شش اسیر گریخته از زندان "جلبوع" هنگام بازداشت مجدد وی تحقیق می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت، کمیته تحقیقات پلیس نظامی اسراییل تحقیق درباره ضرب و شتم الزبیدی هنگام بازداشت دوباره اش در سپتامبر گذشته را آغاز کرد.

آحارونوت نوشت، وکیل مدافع الزبیدی از نحوه برخورد نیروهای پلیس با موکلش هنگام بازداشت مجدد او شکایت و اعلام کرد: زکریا عمدا مورد ضرب و شتم قرار گرفت و عکس هایی که در آن زمان منتشر شدند، نشانه هایی از کبودی را نشان می دادند.

این روزنامه عبری زبان در ادامه به نقل از یک مسؤول ارشد رژیم صهیونیستی نوشت، جراحتی که الزبیدی دچار شد، نتیجه مقاومت او در عملیات بازداشت بود و از آنجایی که او خطرناک بود و احتمال داشت مسلح باشد، نیروها با احتیاط عمل کردند.

زکریا الزبیدی از 5 اسیری بود که در قالب عملیات تونل آزادی موفق شدند روز دوشنبه (15 شهریور) از زندان جلبوع در شمال فلسطین اشغالی که از مهم ترین زندان های امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات رژیم صهیونیستی درباره ضرب و شتم یکی از اسرای تونل آزادی

تحقیقات رژیم صهیونیستی درباره ضرب و شتم یکی از اسرای تونل آزادی