مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-19بين الملل

اداره بایگانی ملی آمریکا: ترامپ اسناد محرمانه را از کاخ سفید به خانه اش منتقل کرد


اداره بایگانی و اسناد ملی آمریکا در نامه ای به کنگره این کشور درخصوص موضوع 15 جعبه اسناد که اخیراً کشف کرده، اظهار کرد، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا پس از ترک کاخ سفید، - اداره بایگانی ملی آمریکا: ترامپ اسناد محرمانه را از کاخ سفید به خانه اش منتقل کرد اداره بایگانی و اسناد ملی آمریکا در نامه ای به کنگره این کشور درخصوص موضوع 15 جعبه اسناد که اخیراً کشف کرده، اظهار کرد، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا پس از ترک کاخ سفید، اطلاعات طبقه بندی شده را به خانه خود در فلوریدا برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، اداره بایگانی و اسناد ملی آمریکا اعلام داشت، این موضوع را به وزارت دادگستری این کشور اطلاع که مسئول مدیریت هر گونه تحقیقات در این مورد خواهد بود، اطلاع داده است.

دیوید فریرو، مقام ارشد اداره بایگانی و اسناد ملی آمریکا، در نامه ای به کارولین مالونی، نماینده دموکرات و رییس کمیته نظارتی مجلس نمایندگان این کشور بیان داشت: اداره بایگانی و اسناد ملی آمریکا مواردی را که به عنوان اطلاعات امنیت ملی طبقه بندی شده در چند جعبه مشخص شده اند، شناسایی کرده است.

کمیته تحت امر مالونی در حال بررسی نحوه مدیریت اسناد محرمانه آمریکا توسط دونالد ترامپی است که در ژانویه 2021 از سمت ریاست جمهوری کنار رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره بایگانی ملی آمریکا: ترامپ اسناد محرمانه را از کاخ سفید به خانه اش منتقل کرد

اداره بایگانی ملی آمریکا: ترامپ اسناد محرمانه را از کاخ سفید به خانه اش منتقل کرد