مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-19اقتصادي

افزایش 10 درصدی بازرسی ها در فارس/ صدور پروانه استاندارد تله کابین سپیدان


مدیرکل استاندارد استان فارس از افزایش 10 درصدی بازرسی های فنی و نمونه برداری از تولیدات واحدهای تولیدی مختلف این استان به نسبت برنامه پیش بینی شده خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل استاندارد استان فارس از افزایش 10 درصدی بازرسی های فنی و نمونه برداری از تولیدات واحدهای تولیدی مختلف این استان به نسبت برنامه پیش بینی شده خبر داد.

مرتضی رهنما شنبه 30 بهمن به خبرنگاران گفت: با توجه به بازرسی های سرزده و نمونه برداری های انجام شده کیفیت محصولات تولیدی استان قابل قبول است و مصرف کنندگان عزیز می توانند با اطمینان نسبت به مصرف کالاهای دارای علامت استاندارد اقدام کنند.

رهنما از مردم درخواست کرد هرگونه شکایتی را در خصوص تولیدات دارای استاندارد اجباری به این اداره کل منعکس کنند و گفت: راه ارتباطی مصرف کنندگان با اداره کل، سامانه رسیدگی به شکایات در سایت اداره کل استاندارد و همچنین شماره 36290906 است.

او از افزایش 10 درصدی بازرسی فنی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی استان نسبت به برنامه پیش بینی شده خبر داد و گفت: در 11 ماهه گذشته بیش از 3200 بازرسی سرزده از واحدهای تولیدی استان انجام و بیش از 3400 نمونه کالا نمونه برداری ودر آزمایشگاه ها، مورد آزمون قرارر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی بازرسی ها در فارس/ صدور پروانه استاندارد تله کابین سپیدان

افزایش 10 درصدی بازرسی ها در فارس/ صدور پروانه استاندارد تله کابین سپیدان