مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-19بين الملل

وزارت بهداشت فلسطین بیانیه ای منتشر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت فلسطین امروز شنبه بیانیه ای را در خصوص حملات روز گذشته نظامیان صهیونیست به نقاط مختلف کرانه باختری ازجمله مناطق بیتا و جنین، - وزارت بهداشت فلسطین امروز شنبه بیانیه ای را در خصوص حملات روز گذشته نظامیان صهیونیست به نقاط مختلف کرانه باختری ازجمله مناطق بیتا و جنین، منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت فلسطین امروز شنبه بیانیه ای را در خصوص حملات روز گذشته نظامیان صهیونیست به نقاط مختلف کرانه باختری ازجمله مناطق بیتا و جنین، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: به دنبال حملات وحشیانه روز جمعه به تظاهرات کنندگان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست 123 نفر به شدت زخمی شدند که حال برخی از آن ها وخیم است.

این وزارتخانه همچنین عنوان کرده است: افزون بر این، منطقه شیخ جراح واقع در قدس اشغالی نیز هدف یورش نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست قرار گرفت.

به دنبال این یورش وحشیانه نیز شماری از فلسطینیان مجروح شدند.

گفتنی است، مدتی است که نظامیان رژیم صهیونیستی فشار های فزاینده خود علیه ساکنان منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی را کرده اند؛ فشار هایی که البته با واکنش های گسترده گروه های مقاومت فلسطین مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت فلسطین بیانیه ای منتشر کرد

وزارت بهداشت فلسطین بیانیه ای منتشر کرد