مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-19اجتماعي

طرح ملی خیرین ورزشیار در فارس تدوین و اجرا می شود


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فارس آغازگر تدوین و اجرای طرح نهضت ملی خیرین ورزشیار دانش آموزی می شود، گفت: برای محقق کردن تعلیم و تربیت شش ساحته باید مجمع خیرین ورزشیار را برای آغاز نهضت ملی ایجاد مجموعه های ورزشی درون مدرسه ای بسیج کنیم.

- صادق ستاری فرد در دیدار با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس گفت: در راستای استفاده از ظرفیت خیرین و نهادهای مردمی برای توسعه زیرساخت ها و فضاهای ورزشی نیازمند ایجاد یک ساختار منسجم هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، ستاری فرد گفت: با این ساختار باید در پی تدوین یک برنامه عملیاتی با یک نیاز سنجی دقیق برای ایجاد زیرساخت های ورزشی درون مدرسه ای، با اولویت مدارس محروم و دخترانه باشیم.

ستاری فرد گفت: جامعه ما در معرض چاقی و پیری قرار گرفته و وظیفه مسئولین و متولیان ورزش و تربیت بدنی آنست که از همین الان به فکر اقدامات پیشگیرانه باشند.

وی گفت: تنگناها مالی دولت موجب پررنگ تر شدن نقش خیرین شده است و در این شرایط خیرین می توانند نقش ویژه در کشور خصوصا در آموزش و پرورش ایفا کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: شاداب سازی مدارس به وسیله ایجاد زیرساخت های ورزشی تعلیم و تربیت را تعمیق می بخشد و موجب پیدایش و تقویت انگیزه در دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی خیرین ورزشیار در فارس تدوین و اجرا می شود

طرح ملی خیرین ورزشیار در فارس تدوین و اجرا می شود