مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-19اقتصادي

افزایش ظرفیت معاینه فنی خودروها در منطقه 10


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش تعداد واحد سیار تک خطه معاینه فنی در منطقه 10 و در محله جیحون خبر داد.

- ، حسین مقدم از افزایش تعداد واحد سیار تک خطه معاینه فنی در منطقه 10 و در محله جیحون خبر داد و گفت: بنابر درخواست مکرر شهروندان ساکن در آن منطقه جهت اجابت و تسهیل در ارائه خدمات از روز پنجشنبه مورخ 28 بهمن تعداد واحدهای سیار معاینه فنی مستقر در محله جیحون افزایش یافته و هم اکنون دو واحد سیار تک خطه معاینه فنی با ظرفیت پذیرش روزانه حداقل 200 دستگاه خودرو در فضایی مناسب جهت ایستادن خودروها مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران خاطرنشان کرد: این دو واحد در مجاورت هم قرار داشته و ظرفیت ایجاد شده و ساعت کاری آن به نحوی است که دسترسی محلی و امکانات ویژه ای را برای ساکنان منطقه تأمین می کند.

این واحد سیار پیش از این در منطقه 21 مستقر بوده که به دلیل کم بودن تقاضا و تعدد مراکز معاینه فنی در آن منطقه، جهت استفاده بهینه از آن به محله جیحون انتقال یافته است.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند جهت اطلاع از آدرس مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار و همچنین آخرین وضعیت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران از طریق مراجعه به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران و یا تماس با سامانه پاسخگو 96006000 اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت معاینه فنی خودروها در منطقه 10

افزایش ظرفیت معاینه فنی خودروها در منطقه 10