مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-19سياسي

آزادی 36 زندانی با همت انجمن حمایت زندانیان رفسنجان


مدیران در قبال  خانواده زندانیان مسئول هستند رییس دادگستری رفسنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون زمینه آزادی 36 زندانی با همت انجمن حمایت زندانیان این شهرستان و پیگیری دادگستری و دادستانی فراهم شده است.

- حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمدی در جشن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان رفسنجان افزود: در حال حاضر 230خانوار تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شهرستان رفسنجان قرار دارند.

وی با اشاره به این مطلب که خانواده زندانیان از نظر عاطفی و حمایت مادی شکننده ترین قشر جامعه هستند و همه در قبال خانواده زندانیان مسئول هستیم، تاکید کرد: طی سال جاری 850 بسته معیشتی به ارزش بالغ بر چهار میلیارد و 437 میلیون ریال در بین این خانواده ها توزیع شده است.

این مقام قضایی با بیان اینکه مردم رفسنجان مردم خیر و نجیبی هستند و این شهرستان طی سال ها شهر اول کشور در جهاد مدرسه سازی بوده است، اظهارداشت: رفسنجان نخستین شهری است که به همت خیرین اولین دستگاه ام آرآی کشور را خریداری کرد و اولین وقف برای امنیت کشور را دارد.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه 80 درصد از موقوفات هلال احمر کشور در رفسنجان است، اظهاردشت: طی سال جاری برای حدود 50 الی 60 مددجو توسط واحد اشتغال وحرفه آموزی اداره زندان و با همکاری انجمن حمایت اشتغال زایی شده است و حدود 15 نفر از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 36 زندانی با همت انجمن حمایت زندانیان رفسنجان

آزادی 36 زندانی با همت انجمن حمایت زندانیان رفسنجان