مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-19اقتصادي

تامین مرغ و خرید سیب برای شب عید گیلانیان


رییس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه هیچ نگرانی برای تامین مرغ ایام پایانی سال و نوروز وجود نخواهد داشت، گفت: 220 تن پرتقال از باغات استان و 235 تن سیب هم از استان آذربایجان غربی خریداری و ذخیره سازی شده است.

- فرهاد دلق پوش در کارگروه تنظیم بازار استان در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: نحوه تنظیم بازار استان و تامین و ذخایر کالاها و طرح جدید وزارت صمت در خصوص درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا؛ از اهم موضوعات مورد بررسی در کارگروه تنظیم بازار بود.

وی گفت: با توجه به اجرایی شدن قانون انتزاع و تامین و نظارت کالاهای اساسی مصرفی مردم توسط جهاد کشاورزی گزارشی ارائه شد که اقلام مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال تدبیر شده است و بیان شد که نظارت ها لازم انجام می شود و 2700 مورد بازرسی در بهمن ماه توسط جهاد کشاورزی استان برای نظارت و آرامش بازار انجام شده است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار و استان ادامه داد: در خصوص تولید مرغ هم به گزارش سایت قطره و به نقل ازجهاد کشاورزی 60 درصد افزایش جوجه ریزی نسبت به سال گذشته داشته ایم که هیچ نگرانی برای تامین مرغ ایام پایانی سال و نوروز وجود نخواهد داشت.

وی در مورد تامین میوه شب عید نیز خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز جهاد کشاورزی 220 تن پرتقال از باغات استان و 235 تن سیب هم از استان آذربایجان غربی خریداری و ذخیره سازی کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مرغ و خرید سیب برای شب عید گیلانیان

تامین مرغ و خرید سیب برای شب عید گیلانیان