مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-19اقتصادي

کشف احتکار بیش از 13 تُن برنج در قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اعلام کرد: در بازرسی از انبار یکی از فروشگاه های کلان زنجیره ای بیش از 13 تُن برنج سهمیه ای که به بازار عرضه نشده بود کشف و ضبط شد؛ - در این زمینه پرونده ای برای رسیدگی به ابعاد تخلف تشکیل شده و به قید فوریت در دست اقدام است.

هوشنگ محمدی از نظارت روزانه گشت های این سازمان بر بازار و مراکز عرضه استان با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه گشت های مشترک تعزیرات نظارت بر بازرسی ها را در ایام پایانی سال به اقلام و کالاهای اساسی به خصوص ارزاق مصرفی معطوف کرده اند که طرح ویژه نوروزی از 15 اسفند آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی گفت: تمرکز جدی بر کالاهای سهمیه ای به ویژه برنج را در برنامه داریم تا با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان بتوانیم از هرگونه گران فروشی و تخلف که سبب بی ثباتی در این حوزه می شود جلوگیری کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: برنامه ما همچنان تقویت گشت های مشترک است و در همین ارتباط از تمامی ظرفیت ها به خصوص ظرفیت مردمی بهره خواهیم برد.

هم اکنون گشت های مشترک تعزیرات به صورت روزانه در استان فعال است و گزارش رسیدگی ها به طور مستمر اطلاع رسانی می شود و از همه کمک ها و پیشنهادها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف احتکار بیش از 13 تُن برنج در قزوین

کشف احتکار بیش از 13 تُن برنج در قزوین