مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-19اقتصادي

با عیدی یک میلیون و 600 هزار تومانی، مردم خرید لباس را در اولویت قرار نمی دهند


به گفته رییس اتحادیه پوشاک کرمانشاه، با وجود آنکه در سالیان گذشته از نیمه بهمن مردم خرید پوشاک عید را آغاز می کردند، اما اکنون هیچ خبری از رونق این بازار نیست.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس اتحادیه پوشاک کرمانشاه، با وجود آنکه در سالیان گذشته از نیمه بهمن مردم خرید پوشاک عید را آغاز می کردند، اما اکنون هیچ خبری از رونق این بازار نیست.

حسین بیات در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رکود شدید حاکم بر بازار پوشاک در حالیکه یک ماه به نوروز باقی مانده، گفت: در سال های گذشته مردم خرید پوشاک عید را از نیمه بهمن آغاز می کردند و شلوغی و رونق بازار در این ایام به اوج خود می رسید، اما اکنون هیچ خبری از شلوغی بازار و خرید مردم نیست.

وی ادامه داد: در حالیکه مغازه های عرضه پوشاک اکنون باید در اوج فعالیتشان باشند، اما بسیاری از این واحدهای صنفی حتی تا ظهر دَشت هم نمی کنند و میزان فروش آنها به هیچ عنوان با هزینه و سرمایه ای که در این کار گذاشته اند، همخوانی ندارد.

بیات عنوان کرد: بعید است دیگر بازار رونق چندانی بگیرد، زیرا بسیاری از کارمندان و بازنشستگان عیدی خود را گرفته اند و اگر قصد داشتند باید اکنون به بازار می آمدند.

رییس اتحادیه پوشاک کرمانشاه با بیان اینکه چشم امید واحدهای لباس فروشی به همین بازار شب عید است، تاکید کرد: امسال هم بعید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عیدی یک میلیون و 600 هزار تومانی، مردم خرید لباس را در اولویت قرار نمی دهند

با عیدی یک میلیون و 600 هزار تومانی، مردم خرید لباس را در اولویت قرار نمی دهند