مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-19سياسي

تقدیر از خانواده بانوی خبرنگار اهداکننده عضو


در پی درگذشت خبرنگار بسیجی ملک ناز نجفی و اهدای اعضای بدن این خبرنگار، رییس سازمان بسیج رسانه طی پیامی از خانواده وی به عنوان نخستین بانوی خبرنگار بسیجی اهداکننده عضو تقدیر کرد.

- ، در پی درگذشت خبرنگار بسیجی ملک ناز نجفی، خبرنگار زنجانی و اهدای اعضای بدن وی به سه بیمار نیازمند، عباس محمدیان رییس سازمان بسیج رسانه کشور طی پیامی علاوه بر تکریم یاد و خاطره این خبرنگار انقلابی از اقدام انسانی و خداپسندانه خانواده وی تقدیر کرد.

مشروح متن پیام مذکور به این ترتیب است: مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً خانواده محترم مرحومه ملک ناز نجفی خبر درگذشت تأسف بار همکار بسیجی مان دل تمام اصحاب رسانه کشور را به درد آورد.

این خواهر عزیز و گرانقدر که امروز از نعمت حضور او در جمع فعالان رسانه ای جبهه انقلاب محروم شده ایم در طول قریب به دو دهه خدمت صادقانه خود در عرصه رسانه، همواره پاسدار حریم رسانه و قلم بود و به گواه همکارانش از هر فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی بهره می جست، در واقع وی را می توان یکی از خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی نام نهاد که در عین گمنامی، عاشقانه در خدمت انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از خانواده بانوی خبرنگار اهداکننده عضو

تقدیر از خانواده بانوی خبرنگار اهداکننده عضو