مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-19اقتصادي

اختصاص 1600 تن برنج هندی و تایلندی به همدان


معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی همدان گفت: سهمیه برنج هندی و تایلندی که به استان همدان اختصاص داده شده یک هزار و 600 تن برنج شامل یک هزار تن برنج تایلندی و 600 تن برنج هندی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین فضلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای تامین و توزیع  اقلام و کالاهای مورد نیاز  بازار پایان سال اقداماتی صورت گرفته است اظهار کرد: در حال حاضر 950 تن مرغ منجمد و 350 تن گوشت قرمز در انبار پشتیبانی امور دام ذخیره شده است.

وی با اشاره به اینکه  محدودیتی نسبت به موجودی انبارهای پشتیبانی امور دام کشور وجود ندارد به طوری که ذخیره خوبی شده و هر زمان که نیاز باشد این اقلام  وارد شبکه توزیع می شود افزود: 48 تن هم سهمیه گوشت منجمد استان بوده که تاکنون 41 تن آن توزیع شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه کالاهای اساسی دیگر که پیگیری شده به نحوی که در حال حاضر سهمیه برنجی که به استان تخصیص داده شده؛ 1600 تن برنج هندی و تایلندی شامل یک هزار تن برنج تایلندی و  600 تن برنج هندی است خاطرنشان کرد:  در حال توزیع در جامعه هدف حدود یک هزار و 300 تن از این میزان برنج توزیع شده و مابقی نیز در حال توزیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1600 تن برنج هندی و تایلندی به همدان

اختصاص 1600 تن برنج هندی و تایلندی به همدان