مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-19پزشكي

راهکاری برای جلوگیری از پرخوری های عصبی


استرس و اضطراب در برخی از افراد منجر به مصرف بیش از حد غذاهای پرچرب یا دارای قند بالا می شود اما ورزش متوسط تا شدید می تواند به تغییر الگوهای رفتاری منفی در خوردن کمک کند؛ - نتایج بررسی جدید نشان داده ورزش تاثیر مستقیمی بر رفتار پرخوری دارد.

به نقل از سایکولوژی نیوز، استرس یا اضطراب را برخی افراد با مصرف غذایی مانند شیرینی، بستنی یا شکلات پاسخ می دهند تا بتوانند به آرامش برسند اما اغلب این غذاها به افزایش وزن کمک می کند زیرا چربی و قند بالایی دارد.

نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد در حالی که افزایش فعالیت بدنی ممکن است به سوزاندن کالری های اضافی کمک کند، یک روال ورزشی متوسط تا شدید نیز با کاهش اثرات احساسات منفی بر عادات غذایی می تواند از پرخوری جلوگیری کند.

در یک مطالعه کوچک که توسط دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در لس آنجلس، دانشکده پزشکی وارن آلپرت در دانشگاه براون، دانشگاه کارولینای جنوبی در کلمبیا و دانشگاه پیتسبورگ انجام شد، محققان فعالیت بدنی 55 زن با اضافه وزن و چاق را قبل و بعد از شرکت در یک برنامه سه ماهه کاهش وزن رفتاری ارزیابی کردند.

محققان دریافتند وقتی زنان به طور لحظه ای سطوح بالاتر از حد معمول اضطراب یا استرس را تجربه می کنند، اگر اخیرا سطح ورزش خود را افزایش داده باشند، کمتر احتمال دارد پرخوری کنند یا به غذاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکاری برای جلوگیری از پرخوری های عصبی

راهکاری برای جلوگیری از پرخوری های عصبی