مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-19اقتصادي

افزایش ظرفیت پذیرش معاینه فنی خودرو


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از افزایش تعداد واحد سیار تک خطه معاینه فنی در منطقه 10 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران درباره افزایش ظرفیت پذیرش معاینه فنی خودرو در منطقه 10 اظهارداشت: بنا بر درخواست مکرر شهروندان محترم ساکن در آن منطقه جهت اجابت و تسهیل در ارائه خدمات از روز پنجشنبه مورخ 28 بهمن  تعداد واحدهای سیار معاینه فنی مستقر در محله جیحون افزایش یافته و هم اکنون دو واحد سیار تک خطه معاینه فنی باظرفیت پذیرش روزانه حداقل 200 دستگاه خودرو  در فضایی مناسب جهت ایستادن خودروها مشغول فعالیت است.

وی افزود:ضمنا  این دو واحد در مجاورت هم قرار داشته و ظرفیت ایجاد شده  و ساعت کاری آن به نحوی است که دسترسی محلی و امکانات ویژه ای را برای ساکنین منطقه تامین می کند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: این واحد سیار  پیش از این در منطقه 21 مستقر بوده که به دلیل کم بودن تقاضا و تعدد مراکز معاینه فنی در آن منطقه جهت استفاده بهینه از آن به محله جیحون انتقال یافته است.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی در ادامه گفت:.

شهروندان می توانند جهت اطلاع از آدرس مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار و همچنین آخرین وضعیت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت پذیرش معاینه فنی خودرو

افزایش ظرفیت پذیرش معاینه فنی خودرو