مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-19بين الملل

کشور های غربی برای لغو تحریم های ایران تعلل می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد مرندی مشاور ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکرات وین در گفتگو با روزنامه عراقی الصباح گفت: - مشاور ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکرات وین با بیان اینکه غربی ها همچنان در لغو تمامی تحریم های ضد ایرانی تعلل می کنند، گفت: آمریکا هنوز هم بر تداوم برخی تحریم ها اصرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد مرندی مشاور ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکرات وین در گفتگو با روزنامه عراقی الصباح گفت: واقعیت این است که کشور های غربی در زمینه لغو یکباره تمامی تحریم ها علیه ایران تعلل می کنند.

بر اساس این گزارش، وی افزود: در این دور از مذاکرات ما بر مبنای بی اعتمادی به طرف مقابل رفتار می کنیم چرا که دولت کنونی آمریکا به ریاست بایدن همچنان مسیر همان دولت قبل را در پیش گرفته است؛ دولتی که حاضر نشد به تعهدات خود در توافق سال 2015 پایبند بماند.

بایدن نیز در حال پیمودن همان مسیر است.

علت طولانی شدن زمان مذاکرات، تعلل طرف غربی در لغو یکباره تمامی تحریم های ضد ایرانی استاین عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای عنوان کرد: این حق جمهوری اسلامی ایران است که از انرژی هسته ای مسالمت آمیز برخوردار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور های غربی برای لغو تحریم های ایران تعلل می کنند

کشور های غربی برای لغو تحریم های ایران تعلل می کنند