مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-19اجتماعي

رنگ آمیزی 400 هزار متر مربعی المان های شهری شرق تهران


شهردار منطقه 8 از رنگ آمیزی 400 هزار متر مربعی المان های شهری این محدوده شرقی تهران در مدت زمان کوتاه با هدف شادابی مبلمان شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 در این باره اظهار داشت: رنگ آمیزی المان ها و مبلمان شهری با هدف شادابی و نشاط شهری و همچنین جهت هویت بخشی و زیباسازی سیمای بصری شهری رنگ آمیزی مخازن پسماند، زیر مخزن پسماند، پایه چراغ ها، المان های شهری، نیمکت ها، وسایل بازی بوستان ها، پاکسازی و اجرای پوشاننده دیوارهای شهری انجام می شود.

  وی به المان های رنگ آمیزی شده اشاره کرد و افزود: پست های برق و مخابرات یکی از تجهیزات شهری است که به مرور زمان نیاز به رنگ آمیزی دارد که طی یک پایش صورت گرفته این پست ها رنگ آمیزی شده است.

تنهایی ادامه داد: تابلوهای راهنمایی رانندگی سطح معابر اصلی و فرعی نیز از دیگر تجهیزات مورد اجرای رنگ آمیزی بوده است، البته در بخشی از موارد به دلیل فرسودگی و از بین رفتن علائم راهنمایی و رانندگی اقدام به تعویض آن  صورت گرفته است.

شهردار منطقه 8 عنوان کرد: مساحت 400 هزار متر مربعی رنگ آمیزی المان های شهری در این محدوده در مدت زمان کوتاه از سوی اداره زیباسازی شهرداری منطقه به مرحله اجرا در آمده که با این اقدام تبلیغات محیطی غیر مجاز نیز از بین رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ آمیزی 400 هزار متر مربعی المان های شهری شرق تهران

رنگ آمیزی 400 هزار متر مربعی المان های شهری شرق تهران