مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-19اجتماعي

جاده هشتگرد-طالقان اواخر فروردین بازگشایی می شود


نبود برق مشکل اصلی جاده هشتگرد است که باعث بروز مشکلات اساسی در زمینه آنتن دهی در این جاده شده است.

- ایسنا/البرز فرماندار شهرستان طالقان گفت: نبود برق مشکل اصلی جاده هشتگرد است که باعث بروز مشکلات اساسی در زمینه آنتن دهی در این جاده شده است.

سید سجاد حسینی نسب در گفت و گوبا ایسنا، درخصوص اقدامات انجام شده در راستای ایمنی جاده هشتگرد عنوان کرد: در سال جاری دو بار کمیسیون ایمنی و سوانح برای بررسی مشکلات جاده هشتگرد تشکیل شد و از آنجایی که فصل زمستان فصل مناسبی برای تردد در این جاده برف گیر نیست، تصمیم بر این شد تا اواخر فروردین جاده هشتگرد تعطیل باشد و اگر شرایط آب و هوایی ایجاب کند اوایل اردیبهشت بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه بخشی از جاده هشتگرد هنوز آنتن ندارد، افزود: اگر مشکلات برق جاده حل و دکل های مورد نظر در آنجا نصب شود مشکلات آنتن دهی نیز حل می شود، زیرا اگر برق و آنتن نباشد درصورت بروز سانحه در این جاده امکان برقراری هیچ ارتباطی وجود ندارد.

فرماندار طالقان توضیح داد: با برگزاری جلساتی با استانداری و مدیرعامل برق استان البرز، قرار بر این شد که تمهیدات لازم تا قبل از عید نوروز انجام شود و یک سری از موانع و مشکلات جاده رفع شود تا برای بهار که بازگشایی می شود مشکل خاصی نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده هشتگرد-طالقان اواخر فروردین بازگشایی می شود

جاده هشتگرد-طالقان اواخر فروردین بازگشایی می شود