مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-19اجتماعي

طرح ساماندهی دستفروشان محله صادقیه اجرا می شود


در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و به منظور کاهش ترافیک، با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل طرح ساماندهی دستفروشان محله صادقیه اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه معیشت تعدای از شهروندان را دچار مشکل کرده است، مدیریت شهری تلاش دارد تا ضمن رعایت حقوق شهروندان در رفع سد معبر شهری، طرح ساماندهی دستفروشان را اجرا کند.

شهردار منطقه 2 تهران افزود: به این منظور با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهری مکانی جهت استقرار این افراد در نظر گرفته شده است تا ضمن رفع معضلات ناشی از سد معبر، معیشت دستفروشان دچار مشکل نشود.

وی با اشاره به اینکه خیابان ستارخان و صادقیه به لحاظ وجود مراکز تجاری و رستوران ها از جاذبه سفر برخوردار است و به دنبال آن موجب وجود دستفروشی در این محلات شده است، اظهار کرد: پدیده دست فروشی و بساط گستری در حاشیه خیابان ها، یکی از موضوعاتی است که علاوه بر ایجاد مزاحمت برای ساکنین محله، مشکلات ترافیکی را در این خیابان ها ایجاد کرده است.

شهردار منطقه 2 تهران عنوان کرد: طرح ساماندهی دستفروشان محله صادقیه با با رعایت ملاحظات اجتماعی و حفظ کرامت آن ها در روزهای پایانی سال انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی دستفروشان محله صادقیه اجرا می شود

طرح ساماندهی دستفروشان محله صادقیه اجرا می شود