مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-19سياسي

احتمال وضع محدودیت های جدید در پی بالا گرفتن اُمیکرون در کرمانشاه


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به سرعت شیوع اُمیکرون و افزایش تعداد مبتلایان و بستری ها احتمال دارد محدودیت ها و ممنوعیت های جدیدی را در استان اعمال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا، اظهار کرد: با توجه به سرعت شیوع اُمیکرون و افزایش تعداد مبتلایان و بستری ها از مردم انتظار داریم سریعا برای تزریق دُز سوم واکسن اقدام نمایند.

کنند.

وی ادامه داد: رعایت توصیه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و اجتناب از حضور در تجمعات برای قطع زنجیره انتقال ویروس ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در صورت تداوم روند افزایشی احتمال دارد محدودیت ها و ممنوعیت های جدیدی را در استان اعمال کنیم.

وی گفت: عبور از این پیک نیازمند همکاری و همراهی مردم است و از مردم انتظار داریم در آستانه سال نو؛ برای رعایت پروتکل های بهداشتی نهایت اهتمام را داشته باشند.

خوش اقبال اضافه کرد: با همکاری اصناف و بازاریان و حضور تیم های بازرسی اداره صمت امکان نظارت مستمر فراهم شود و استفاده از ماسک توصیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وضع محدودیت های جدید در پی بالا گرفتن اُمیکرون در کرمانشاه

احتمال وضع محدودیت های جدید در پی بالا گرفتن اُمیکرون در کرمانشاه