مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-19سياسي

دیدار و رایزنی نماینده دائم سازمان ملل در ترکمنستان با «بردی محمد اف»


رییس جمهور ترکمنستان در دیدار با نماینده دائم سازمان ملل در این کشور، استوار نامه وی را پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، قربانقلی بردی محمداف  رییس جمهور ترکمنستان در دیدار با  نارین ساهاکیان  نماینده دائم سازمان ملل متحد در این کشور، استوار نامه وی را پذیرفت.

این دیپلمات با ارائه استوارنامه خود، سلام گرم آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد را به رییس دولت ترکمنستان رساند که مراتب علاقه به همکاری بیشتر این سازمان را با ترکمنستان مستقل ابراز کرده بود.

   به ویژه خاطرنشان شد که سیاست خارجی که رییس جمهور ترکمنستان دنبال می کند، تعیین کننده ماهیت موثر همکاری های دوجانبه و در راستای منافع توسعه پایدار جهانی است.

همچنین اذعان شد که افتتاح مقر مرکز منطقه ای سازمان ملل متحد برای دیپلماسی پیشگیرانه در آسیای مرکزی در عشق آباد و همچنین برگزاری منظم مجامع مشترک نمایندگان در این شهر می تواند گواه روشنی از اعتماد و احترام زیادی باشد که به ترکمنستان نشان داده شده است.

رییس جمهور ترکمنستان با استقبال گرم از نارین ساهاکیان نماینده برنامه توسعه سازمان ملل در ترکمنستان آغاز کار وی را تبریک گفت و بهترین آرزوهای خود را برای رهبری سازمان ملل متحد ابراز کرد و اظهار داشت که مشارکت ترکمنستان با آن سازمان در اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و رایزنی نماینده دائم سازمان ملل در ترکمنستان با «بردی محمد اف»

دیدار و رایزنی نماینده دائم سازمان ملل در ترکمنستان با «بردی محمد اف»