مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-19سياسي

خدماتی که هیئات به معماری، موسیقی و هنر کرده اند بی نظیر است


اولین و مهمترین رکن هر هیأت که بیرق اباعبدالله الحسین علیه السلام را برافراشته، منبری است کسی که سخنرانی و تبیین موضوعات و اندیشه های فکری را برعهده دارد.

- ، رحیم آبفروش دبیر جامعه ایمانی مشعر در برنامه روایت هیأت که از شبکه افق صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شد بر لزوم توجه به جایگاه و کارکرد هیأت حسینی و عدم غفلت از ظرفیت های پنهان و آشکار آن اشاره کرد و گفت: در شرایط امروز که اغلب مردم درگیر مادیات هستند، بیرق و پرچم امام حسین علیه السلام است که می تواند کارهای بزرگی را رقم بزند.

در این اوضاع وانفسای امروزی که هر کس برای هر کاری با کوچک ترین مقدار چرتکه می اندازد، جماعتی برخلاف این نگاه مادی گرایانه و دنیاطلبانه از زندگی و معیشت خود می زنند و پای امام حسین علیه السلام و هیأت اهل بیت علیهم السلام می ایستند.

وی در خصوص ماجرای حمله تروریستی به یکی از هیئات حسینی در سال 1383 گفت: هیأتی که صرفاً به عزاداری امام حسین علیه السلام می پردازد، برای چه کسی خطر خواهد داشت.

چه اتفاقی در این جلسات می افتد که استکبار جهانی حاضر است برای از بین بردن آن، انسان های سخیف و کثیفی را اجیر کند تا مردم بیگناه را به خون بکشند قطعاً این موضوع نشان از کارکرد و ظرفیت بالای هیأت حسینی دارد که می تواند این چنین لرزه ‎ای بر اندام دشمنان بیاندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدماتی که هیئات به معماری، موسیقی و هنر کرده اند بی نظیر است

خدماتی که هیئات به معماری، موسیقی و هنر کرده اند بی نظیر است