مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-19اقتصادي

همه چیز درباره عایق الاستومری لوله مسی


در ادامه با نکات مهمی درباره عایق الاستومری لوله مسی بیشتر آشنا خواهید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، می دانیم که هدف از تولید عایق الاستومری، جلوگیری از اتلاف انرژی و انتقال حرارت در مکان ها و مصارف مختلف است.

به طور کلی اگر بخواهیم عایق را بر اساس کاربردی که دارد دسته بندی نماییم، در دسته اول عایق های قدیمی تر مانند پشم شیشه و پشم سنگ قرار می گیرد که در برابر حرارت، دارای مقاومت قابل قبولی نیستند و عایق الاستومری پلی اتیلن که به آن فوم سفید نیز گفته می شود، جزو دسته دوم است که از معایب آن، می توان به عدم انعطاف پذیری اشاره نمود.

دسته سوم که امروزه دارای کاربرد زیادی در مصارف مختلف است، عایق الاستومری سلول بسته است که معایب دو دسته قبلی را نداشته و دارای مقاومت بالایی است.

از مزایای مهم عایق الاستومری لوله مسی می توان به کیفیت بالای آن که در هنگام ساخت و تولید، توجه ویژه ای به آن گردیده و همچنین کاربرد زیادی که دارد اشاره نمود.

لازم به ذکر است که عایق حرارتی و برودتی پیش ساخته، به دو صورت کویلی و شاخه ای به بازار عرضه شده است که دارای اندازه های مختلف بوده و برای کاربردهای گوناگون، طراحی گردیده است و برای خرید اینترنتی عایق الاستومری به سایت پافلکس سر بزنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره عایق الاستومری لوله مسی

همه چیز درباره عایق الاستومری لوله مسی