مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-19سياسي

نخستین پیش نشست همایش ملی «حقوق و رسانه» برگزار شد


نخستین پیش نشست همایش ملی «حقوق و رسانه» با عنوان «ابعاد فقهی حقوق مخاطب» با همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس رسانه ملی، معاونت پژوهشی دانشکده گان فارابی دانشگاه تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در این نشست که به دبیری سید احمد حبیب نژاد، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار شد، علیرضا پویا، عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما، حجت الاسلام و المسلمین حسین جوان آراسته، عضو هیئت مدیره انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه علمیه سخنرانی کردند.

علیرضا پویا، عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما در این نشست به موضوع ارتباط سواد رسانه ای و حقوق رسانه پرداخت و گفت: حداکثر بهره برداری از رسانه های جمعی و فضای مجازی، ضمن آسیب حداقلی، مستلزم مدیریت این فضاست.

وی ادامه داد: تعریف ساده و کاربردی از سواد رسانه ای دقیقا  همین است که کاربران با داشتن مهارت لازم بتوانند از امکان بهره مندی از رسانه های نوین، نهایت استفاده را بکنند و کمترین آسیب را ببینند.

عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما گفت: در مواجهه با رسانه های نوین از منظر سواد رسانه ای، اولا شخصی که از این رسانه ها استفاده می کند ابتدا باید با مراکز تولید پیام ها در این رسانه ها آشنایی اولیه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پیش نشست همایش ملی «حقوق و رسانه» برگزار شد

نخستین پیش نشست همایش ملی «حقوق و رسانه» برگزار شد