مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-19فرهنگي

گلایه شیخ طادی از شرایط سریال سازی درباره زنان قهرمان/ معجزه کردیم!


پرویز شیخ طادی کارگردان سریال تلویزیونی «آتش در گلستان» با اشاره به سختی های بسیار در مسیر ساخت این پروژه، به سرانجام رسیدن آن را به معجزه تشبیه کرد.

- پرویز شیخ طادی کارگردان سریال تلویزیونی آتش در گلستان با اشاره به سختی های بسیار در مسیر ساخت این پروژه، به سرانجام رسیدن آن را به معجزه تشبیه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری سریال آتش در گلستان امروز شنبه سی بهمن با حضور فرزندان مرضیه دباغ، پرویز شیخ طادی کارگردان، حامد حسینی تهیه کننده در ساختمان اداری صداوسیما برگزار شد.

پرویز شیخ طادی، کارگردان سریال در ابتدا به سختی های ساخت این پروژه اشاره و بیان کرد: وقتی یک گروه دارد حلال و درست کار می کند، چرا فشار می آورید که فقط ده قسمت کار کند؟ ما دنبال چه می گردیم؟ مدل از کجا می خواهیم بیاوریم.

چقدر مردم باید کانال عوض کنند و سریال های بی ریتم ببینند.

وی اضافه کرد: شخصیتی مثل مرضیه حدید چی که زندگی اش جذاب و قابل پرداخت است، چرا نباید سریال زندگی اش ساخته شود؟ درحالیکه پر از عبرت و آموزش است.

این مادر و مادران این چنینی درس اراده هستند.

شیخ طادی با بیان اینکه باید مسیرمان در سریال سازی را تغییر دهیم، گفت: حرف هایی که قبلاً نمی زدیم را باید بزنیم و نترسیم، جامعه ظرفیتش را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شیخ طادی از شرایط سریال سازی درباره زنان قهرمان/ معجزه کردیم!

گلایه شیخ طادی از شرایط سریال سازی درباره زنان قهرمان/ معجزه کردیم!