مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-19فرهنگي

درد و دل مردم سی سخت یک سال پس از زلزله/روزهایی که با زجر و مشقت سپری می شود+فیلم


مردم شهر سی سخت از مسئولان گلایه های فراوانی دارند و معتقدند که مسئولان در میانه راه مردم را تنها گذاشتند آن ها تنها در روزها و ماه های ابتدایی زلزله در کنار آنها بودند در حالی که مشکلات همچنان پابرجاست و مردم شهر سی سخت با هزار و یک مشکل پس از زلزله دست و پنجه نرم می کنند.

- خبرگزاری فارس سی سخت- عباس شیرازدی- زلزله 29 اسفندماه سال 99 شهرستان دنا موجب شد که شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا و تعداد زیادی از روستاها در زلزله آسیب جدی ببیند بسیاری از منازل مسکونی شهرستان ویران شد و مردم در سرمای سوزان بهمن ماه در چادرها و کانکس اسکان یافتند.

تقریباً هیچ خانه ای در شهر سی سخت از گزند زلزله در امان نماند از 30 تا 40 و گاهاً 100 درصد منازل در این زلزله هولناکی آسیب دیدند.

بعد از زلزله بلافاصله گروه های جهادی وارد شهر سی سخت و مناطق زلزله زده شهرستان دنا شدند تا زلزله زدگان سی سختی را در سرمای سوزان بهمن ماه یاری کند.

مردم سی سخت تا پیش از این زندگی شیرین و بی حاشیه ای داشتند روزها را در باغها و تاکستان های خود برای به دست آوردن یک لقمه نان حلال سپری می کردند و از سوی دیگر میزبان خوبی برای گردشگران و مسافران در شهر توریستی سی سخت بودند.

شهری که سالانه تعداد زیادی گردشگر و مسافر و توریست را در خود جای می داد اکنون تقریباً  شکل و چهره آن تغییر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد و دل مردم سی سخت یک سال پس از زلزله/روزهایی که با زجر و مشقت سپری می شود+فیلم

درد و دل مردم سی سخت یک سال پس از زلزله/روزهایی که با زجر و مشقت سپری می شود+فیلم