مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-19اقتصادي

ارزآوری 11 میلیون دلاری شرکت های تعاونی استان اردبیل


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: طی یک سال گذشته، شرکت های تعاونی استان اردبیل توانسته اند برای کشور 11 میلیون دلار ارزآوری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رحیم زاده ظهر امروز در جمع تعاونگران استان اردبیل اظهار کرد: طی یک سال گذشته، شرکت های تعاونی استان اردبیل با انجام صادرات به کشورهای کشورهای مختلف از جمله آلمان، روسیه، قطر، ترکیه، عراق، پاکستان، افغانستان و جمهوری آذربایجان، 11 میلیون دلار ارزآوری برای کشور داشته اند.

وی افزود: با توجه به استقرار سامانه ثبت تعاونی کشور از نیمه دوم سال، انجام کلیه مراحل تشکیل تعاونی ها و اتحادیه ها از طریق این سامانه بدون نیاز به مراجعه متقاضیان به ادارات و به صورت خدمت الکترونیکی انجام می شود.

تعاون مسیر اصلی مردمی کردن اقتصاد کشور است سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: در راستای مردمی سازی اقتصاد و تحقق سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور، تعداد 1941 شرکت تعاونی با ایجاد فرصت شغلی برای 16 هزار و 594 نفر در حال فعالیت اقتصادی هستند.

رحیم زاده با بیان این که تعاون مسیر اصلی مردمی کردن اقتصاد در شرایط فعلی کشور است، بیان کرد: تجمیع سرمایه های اندک برای فعالیت اقتصادی و در نتیجه رونق تولید به ویژه در مناطق کم برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری 11 میلیون دلاری شرکت های تعاونی استان اردبیل

ارزآوری 11 میلیون دلاری شرکت های تعاونی استان اردبیل