مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-19پزشكي

16 فوتی کرونایی در دو روز اخیر در هرمزگان واکسن زده بودند؟


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: 44 درصد فوتی های دو روز اخیر در هرمزگان واکسن نزده بودند و یا تنها یک دوز واکسن تزریق کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در دو روز اخیر در هرمزگان، کرونا وضعیت سیاه بوجود آورده و جان 16 نفر را گرفته است.

در روز 28 بهمن ماه 7 نفر و در 29 بهمن ماه 9 نفر در هرمزگان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

در این زمینه و با توجه به اهمیت واکسن و نقش و تأثیر آن در میزان کاهش ابتلا و مرگ و میر در بیماران کرونایی، وضعیت واکسیناسیون این 16 فوتی دو روز اخیر در هرمزگان را جویا شدیم.

دکتر فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: از 16 فوتی دو روز اخیر در هرمزگان، 44 درصد واکسن تزریق نکرده بودند و یا فقط یک دوز دریافت کرده بودند.

وی عنوان کرد: 44 درصد دیگر نیز افرادی بودند که دو دوزی بودند و اکثرا از دوز دوم آنها 3 ماه تا 6 ماه نیز می گذشته است و فقط 12 درصد از فوتی های دو روز اخیر در هرمزگان 3 دوزی بوده اند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در تمامی این سه گروه، بیماری زمینه ای، دیر مراجعه کردن و همچنین سن بالا از اصلی ترین موارد دخیل در ابتلاء شدید و فوت آنها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 فوتی کرونایی در دو روز اخیر در هرمزگان واکسن زده بودند؟

16 فوتی کرونایی در دو روز اخیر در هرمزگان واکسن زده بودند؟