مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-19سياسي

امروزه در جامعه ما تربیت فرزند کار پیچیده ای نیست


کارشناس خانواده بابیان اینکه ما در جامعه ای نفس می کشیم که بستر خوب شدن برای آن ها فراوان است، گفت: امروز اگر ما بخواهیم نسلی را خوب تربیت کنیم ابزار آن وجود دارد به این شرط که ما از ظرفیتی که خدا به ما ارزانی کرده استفاده کنیم زیرا تربیت کار پیچیده ای .

- ایسنا/قم کارشناس خانواده بابیان اینکه ما در جامعه ای نفس می کشیم که بستر خوب شدن برای آن ها فراوان است، گفت: امروز اگر ما بخواهیم نسلی را خوب تربیت کنیم ابزار آن وجود دارد به این شرط که ما از ظرفیتی که خدا به ما ارزانی کرده استفاده کنیم زیرا تربیت کار پیچیده ای نیست و می شود آن را انجام داد و به همین خاطر خداوند آن را بر عهده والدین گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تراشیون در سخنرانی حرم حضرت معصومه (س) بابیان اینکه یکی از مهم ترین اهداف خلقت انسان این است که در مسیر بندگی خدا قرار بگیرد، عنوان کرد: یکی از وظایف والدین این است که نسل خود را بنده خدا پرورش بدهند و این تربیت هم شدنی است و پیچیدگی خاصی ندارد.

وی بابیان اینکه امروز در دنیای مادی بشر به یک بن بست رسیده است، گفت انسانی که مادی شود چه بخواهد و چه نخواهد رنگ و بوی حیوانی می گیرد و موجودی جری، پرتوقع و درنده خود می شود که شاید بخواهد به صورت همه چنگ بزند و این حرف را حتی جامعه شناسان غربی هم می گویند و به دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزه در جامعه ما تربیت فرزند کار پیچیده ای نیست

امروزه در جامعه ما تربیت فرزند کار پیچیده ای نیست