مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-19پزشكي

طارم شهرستانی فاقد چشم پزشک متخصص


غربالگری بینایی کودکان یکی از بهترین طرح هایی است که در راستای پیشگیری از معلولیت های بینایی انجام می شود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره بهزیستی طارم گفت: غربالگری بینایی کودکان یکی از بهترین طرح هایی است که در راستای پیشگیری از معلولیت های بینایی انجام می شود.

محمود عزیزی در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری طرح غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 در شهرستان طارم، اظهار کرد: طرح غربالگری بینایی کودکان (آمبلیوپی) با هدف پیشگیری از تنبلی چشم و درمان تنبلی چشم کودکان انجام می شود و اگر در سنجش اولیه کودکان تشخیص داده نشود که مشکلی در رابطه با بینایی دارند، درمان های بعدی نیز با هزینه و کمک بهزیستی انجام می شود.

وی افزود: طرح غربالگری بینایی کودکان یکی از بهترین طرح های سازمان بهزیستی است که برگزار می شود و تاثیر زیادی در پیشگیری از کم بینایی و نابینایی ها دارد.

این مسئول تصریح کرد: در راستای اجرای طرح غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال در شهرستان طارم یک اکیپ سیار به همراه دستگاه تمام اتوماتیک در روستاهای شهرستان حضور یافته و به صورت رایگان سنجش بینایی برای کودکان را انجام داده است.

عزیزی با بیان اینکه نزدیک به 20 سال است که طرح غربالگری بینایی کودکان در شهرستان انجام می شود و 90 درصد از مشکلات بینایی کاسته و درحال حاضر کودکی که به دلیل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارم شهرستانی فاقد چشم پزشک متخصص

طارم شهرستانی فاقد چشم پزشک متخصص