مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-19اقتصادي

دغدغه های کاربران برای سفارش آنلاین غذا کدام هستند؟


سفارش آنلاین غذا زودتر و بیشتر از آنچه فکرش را می کردیم توانسته جای خودش را در بین مشتریان غذاهای فست فودی و سنتی باز کند.

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که برای خریدن غذا ماشینش را روشن کند، - اگر همه چیز در سفارش آنلاین غذا به همین سادگی بود که کاربران هیچ دغدغه و مشکلی نداشتند و استارتاپ­ها و سوپر اپلیکیشن های فعال در این زمینه هم بدون وقفه کارشان را انجام می دادند.

درست است که تکنولوژی مرحله اول سفارش غذا را ساده کرده و همه چیز را برای خرید در اختیار کاربران گذاشته است، اما همچنان این مشتری است که تصمیم می گیرد کدام روش را برای خرید غذا انتخاب کند.

سنتی یا آنلاین! پس شناختن و برطرف کردن دغدغه های کاربران یکی از مهم ترین وظایف استارتاپ­های فعال در این زمینه است.

چطور سفارش آنلاین غذا بدهم؟ آیا برای سفارش غذای آنلاین لازم است جایی حضور داشته باشیم؟ این سوال را اغلب کسانی که بار اول است می خواهند سفارش غذا ثبت کنند می پرسند.

چون تصور اینکه سفارش غذا آن هم به صورت آنلاین برای تمام افراد ساکن در شهرهای کوچک و بزرگ و مناطق مختلف وجود دارد باورنکردنی به نظر می رسد.

اما به محض اینکه در سوپر اپ عضو می شوید، یک منوی گسترده از انواع غذاها برایتان نمایش داده می شود که برای خریدن آن ها فقط چند دقیقه زمان نیاز دارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های کاربران برای سفارش آنلاین غذا کدام هستند؟

دغدغه های کاربران برای سفارش آنلاین غذا کدام هستند؟