مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-19سياسي

خصوصیات اخلاقی شهدا سرمشق قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان رسیدن به مقام شهدا را دست یافتنی دانست و گفت: ما باید خصوصیات اخلاقی شهدا را سرمشق خود قرار دهیم.

- ، به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در مراسم گرامیداشت سردار مهدوی نژاد که هفته گذشته به دیدار معبود شتافت، با بیان اینکه ما باید از خصوصیات شهید مهدوی نژاد درس بگیریم و خصوصیات اخلاقی شهدا را سرمشق خود قرار دهیم، ابراز کرد: آثار و برکات زیادی در دوران زندگی سردار شهید مهدی مهدوی نژاد وجود داشت که باید خصوصیات اخلاقی شهدا را سرمشق خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه این طور نیست که رسیدن به مقام شهدا دست نیافتنی باشند بلکه راه این شهدا رفتنی و دست یافتنی است، افزود: یکی دیگر از ویژگی های برجسته سردار مجاهد رزمنده حاج مهدی مهدوی نژاد استقامت این شهید بود و در روایات داریم که اگر شیعیان ما استقامت داشته باشند ملائکه با آنها مصافحه می کنند و از آسمان و زمین به آنها برکت و روزی می رسد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به سبک فرماندهی و مدیریت سردار مهدوی نژاد اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مهدوی نژاد در کادرسازی موفق بود و نیروهایی که در ابتدای دفاع مقدس به کار گرفتند بعدها هر کدام از فرماندهان موفق شدند و این شاخصه فرماندهی و مدیریت جهادی حاج مهدی مهدوی نژاد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصیات اخلاقی شهدا سرمشق قرار گیرد

خصوصیات اخلاقی شهدا سرمشق قرار گیرد