مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-19سياسي

آزادسازی 80 درصد حریم رودخانه کرج


در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه در آزادسازی حریم رودخانه کرج، تعداد دیگری از ساخت وسازهای متعلق به دستگاه های دولتی و حاکمیتی و همچنین تعدادی از متصرفات مربوط به افراد حقیقی تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه در آزادسازی حریم رودخانه کرج، تعداد دیگری از ساخت وساز های متعلق به دستگاه های دولتی و حاکمیتی و همچنین تعدادی از متصرفات مربوط به افراد حقیقی تخریب شد.

رییس کل دادگستری البرز در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در راستای آزادسازی حریم رودخانه کرج بیان کرد: با توجه به تاکیدات رییس دستگاه قضا برای زمانبندی در اجرای کار آزاد سازی اراضی ملی و طبیعی، کمیته تخصصی آزاد و حریم رودخانه کرج برای آزادسازی حریم رودخانه کرج تشکیل شد.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه مقرر شده است کار تخریب ساخت و ساز ها در حاشیه رودخانه کرج از ساختمان های متعلق به دستگاه های دولتی و نظامی آغاز شود، گفت: دستگاه هایی که در حاشیه رودخانه کرج اقدام به ساخت و ساز کرده بودند، شناسایی شده اند که در اولین اقدام ساختمان متعلق به قوه قضاییه تخریب شد.

وی بیان کرد: در طول مسیر 64 کیلومتری از پل حامی تا تونل کندوان 19 دستگاه حاکمیتی در حریم رودخانه کرج اقدام به ساخت و ساز کرده اند تا به امروز 10 دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 80 درصد حریم رودخانه کرج

آزادسازی 80 درصد حریم رودخانه کرج