مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-19سياسي

طرح «کتابدان» استفاده از ظرفیت فضای مجازی به نفع کتابخوانی است


رییس فرهنگسرای گلستان درباره اجرای طرح «کتابدان» گفت: در این طرح با استفاده از گستردگی شبکه فضای مجازی می کوشیم تا از این ظرفیت استفاده کرده و کتاب های شاخص را به کتابخوان ها معرفی کنیم.

- رییس فرهنگسرای گلستان درباره اجرای طرح کتابدان گفت: در این طرح با استفاده از گستردگی شبکه فضای مجازی می کوشیم تا از این ظرفیت استفاده کرده و کتاب های شاخص را به کتابخوان ها معرفی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، با اشاره به اهداف برگزاری این طرح گفت: در طرح کتابدان می خواهیم جرقه ای در ذهن مخاطبان ایجاد کنیم تا بار دیگر به دنیای کتابخوان ها پیوسته و با یار مهربان مأنوس شوند.

در این طرح با استفاده از گستردگی شبکه فضای مجازی می کوشیم تا از این ظرفیت استفاده کرده و کتاب های شاخص را به کتابخوان ها معرفی کنیم.

البته هدف ما خدشه وارد کردن به کتابخوانی به شیوه سنتی آن نیست چرا که معتقدیم آرامشی که تورق کتاب به ما می دهد در کتاب الکترونیکی و صوتی و حتی گزیده هایی از کتاب که در فضای مجازی منتشر می شود، وجود ندارد.

وی افزود: به عبارت دیگر هدف ما این است که مخاطبان با تماشای این محصولات تصویری ترغیب شوند آن کتاب معرفی شده در کتابدان را بخرند و مطالعه کنند.

برهمین اساس، بخش هایی مهمی از کتاب ها بازخوانی شده و همراه با معرفی نویسنده آن در اختیار علاقه مندان قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «کتابدان» استفاده از ظرفیت فضای مجازی به نفع کتابخوانی است

طرح «کتابدان» استفاده از ظرفیت فضای مجازی به نفع کتابخوانی است