مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-19بين الملل

اصابت گلوله خمپاره به خاک روسیه


به دنبال ورود دهها هزار پناهنده از دونباس به استان راستف روسیه، استاندار این استان راستف اعلام وضعیت فوق العاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری ریانووستی، همچنین امروز رسانه های روسیه از اصابت گلوله خمپاره از خاک اوکراین به منطقه راستف در خاک روسیه خبردادند.

واسیلی گلوبف استاندار راستف امروز (شنبه) در جلسه ای با حضور الکساندر چوپریان وزیر موقعیت های اضطراری روسیه در استان راستف وضعیت فوق العاده اعلام کرد.

گلوبف گفت: بخاطر ورود گسترده شهروندان (از شرق اوکراین) به استان راستف، اعلام وضعیت فوق العاده از ساعت 10 صبح روز 19 فوریه 2022 (امروز) را به صلاح می دانیم.

در همین حال به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی اسپوتنیک، یک مقام امنیتی راستف اعلام کرد: امروز یک گلوله خمپاره که از اوکراین پرتاب شده بود، به منطقه ای در استان راستف اصابت کرد.

به گفته مقام، گلوله خمپاره ساعت چهار بامداد امروز در منطقه ای در فاصله یک کیلومتری مرز با اوکراین و در 300 متری یک ساختمان مسکونی اصابت کرد و خسارت یا تلفات جانی نداشت.

در همین حال به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه ها، در استان راستف، 143 مرکز برای اسکان پناهندگان از دونباس آماده شده است.

تا صبح امروز بیش از 25 هزار نفر از منطقه دونباس وارد استان راستف شده و چندین استان روسیه نیز برای اسکان پناهندگان اعلام آمادگی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصابت گلوله خمپاره به خاک روسیه

اصابت گلوله خمپاره به خاک روسیه