مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-19سياسي

از ترس کسی به آقای شهردار رای نداده ام!


دبیر شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه ما از کسی نمی ترسیم ، گفت: آقای دهقان نژاد من از ترس کسی به آقای شهردار رای نداده ام اگر قرار به ترس و تطمیع بود در جلسه ای که با نماینده مجلس گذاشته بودید و به من هم زنگ زدید تطمیع می شدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احد صادقی امروز در جلسه فوق العاده به عنوان مخالف استیضاح شهردار تبریز  اظهار کرد: انتظار می رفت در این جلسه مصادیقی که شهردار نتوانسته محقق کند مطرح شود و موضوعات مربوط به حوزه شهری ارزیابی شود.

وی افزود: در موضوع آسفالت ریزی چون زمان انتخابات بود از 100 درصد اعتبار آسفالت ریزی 150 درصد انجام شده است، به طور مثال در منطقه 6، دو میلیارد برای آسفالت ریزی در نظر گرفته شده بود اما سه برابر آسفالت ریزی انجام شده بود.

صادقی در ادامه با بیان اینکه شهردار تبریز نمی تواند خارج از قانون، کار انجام دهد، گفت: در سال آخر شورا و شهردار قبلی در راستای یک کار نمایشی سه پروژه را به یک شرکت ناتوان داده اند و شورا هم هیچ راه حلی جلوی پای شهردار نگذاشته  که چگونه این مشکل را حل کند.

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد: در پروژه های عمرانی که اکنون وبالی بر گردن شهر است، راهکاری برای اینکه شهرداری را از این مخمصه نجات دهد ارائه داده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ترس کسی به آقای شهردار رای نداده ام!

از ترس کسی به آقای شهردار رای نداده ام!