مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-19اقتصادي

نیمی از ماشین آلات راهداری در خراسان شمالی فرسوده است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از خرید 6 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات راهداری استان به ارزش 180 میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

- جعفر شهامت در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نیمی از ماشین آلات راهداری این اداره کل فرسوده است و به نوسازی نیاز دارد، گفت: 262 دستگاه ماشین آلات در این اداره کل به کارگیری می شود که از این تعداد 130 دستگاه فرسوده است.

وی اعتبار مورد نیاز برای نوسازی ماشین آلات در سال آینده را 400 میلیارد ریال دانست و افزود: امسال 2 دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه قیرپاش، 2 دستگاه نمک پاش و یک دستگاه بیل برف روب خریداری و 5 دستگاه بلدوزر و یک دستگاه لودر نیز بازسازی اساسی و کامل شده است.

شهامت اظهار کرد: امسال 262 دستگاه ماشین آلات راهداری با صرف 110 میلیارد ریال تعمیر شده و حدود 20 میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تعمیرات ماشین آلات نیاز است.

شهامت با اشاره به اینکه بیل مکانیکی، لودر، گریدر، کامیون، کامیونت و کمرشکن بیشترین ماشین آلات مورد نیاز این اداره کل است، ادامه داد: برای نوسازی ماشین آلات در سال آینده شامل خرید یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری، 2 دستگاه لودر، یک دستگاه پیکور و 2 دستگاه نمک پاش طی ماه اخیر انجام شده است که تا پایان سال جاری تحویل استان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از ماشین آلات راهداری در خراسان شمالی فرسوده است

نیمی از ماشین آلات راهداری در خراسان شمالی فرسوده است