مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-19فرهنگي

سازندگان قصیده گاو سفید : تماشای این فیلم برای همه در ایران بلامانع است


سازندگان فیلم بیان کردند که فیلم «قصیده گاو سفید» قاچاق شده و از این پس تماشای این فیلم در ایران و به هر طریق ممکن برای همه بلامانع است.

- سازندگان فیلم بیان کردند که فیلم قصیده گاو سفید قاچاق شده و از این پس تماشای این فیلم در ایران و به هر طریق ممکن برای همه بلامانع است.

سازندگان فیلم سینمایی توقیف و قاچاق شده قصیده گاو سفید تماشای آن را به هر طریق ممکن در ایران برای علاقه مندان بلامانع اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قصیده گاو سفید فیلمی به کارگردانی بهتاش صناعی ها، نویسندگی او و مریم مقدم و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی است که سال 1398 در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و مورد توجه نیز قرار گرفت.

اما با وجود درخواستی که برای دریافت پروانه نمایش ارائه شده بود، مجوزی صادر نشد تا اینکه هفته گذشته نسخه ای با کیفیت از فیلم به طور غیرقانونی پخش شد.

در این مورد جند روز قبل گزارشی در ایسنا منتشر و یاداوری شد که توقیف فیلم ها در چند سال گذشته در نهایت منجر به قاچاق و پخش غیرقانونی برخی فیلم ها شده که حاصلی بجز آسیب های روحی و مالی به سازندگانشان نداشته است.

حالا بهتاش صناعی ها و مریم مقدم در نامه ای با انتقاد از سختی هایی که در دو سال گذشته متحمل شده و تلاش بی فایده ای که در این یک هفته ی سپری شده، برای گرفتن پروانه نمایش انجام دادند، بیان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازندگان قصیده گاو سفید : تماشای این فیلم برای همه در ایران بلامانع است

سازندگان قصیده گاو سفید : تماشای این فیلم برای همه در ایران بلامانع است