مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-19سياسي

راه اندازی تجهیزات پیشرفته در بیمارستان شهید مطهری


رییس بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان، از راه اندازی تجهیزات پیشرفته در این بیمارستان و در راستای مسئولیت های اجتماعی ذوب آهن اصفهان خبر داد.

- علیرضا آجدانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این بیمارستان در موج اخیر شیوع این بیماری، همچون موج های قبلی، به مردم منطقه و مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد و اکنون دو بخش خود را به این امر اختصاص داده که در حال حاضر 15 بیمار کرونایی در این مرکز درمانی بستری هستند.

وی درباره تجهیزات پیشرفته جدید بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن، گفت: این تجهیزات با مشارکت بخش خصوصی نصب و راه اندازی شده و یکی از مهم ترین تجهیزات جدید، MRI است که از جمله کم عارضه ترین و دقیق ترین تجهیزات تشخیصی محسوب می شود و در این تکنیک بسیاری ضایعات بافتی و تومورها قابل تشخیص است.

رییس بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان گفت: دیگر تجهیز جدید بیمارستان، دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس است که توانمندی زیادی در نمونه گیری مکرر دارد و از جمله در تشخیص سرطان احتمالی داخلی، بررسی بیماری های ریوی و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد.

وی، از نصب دستگاه پیشرفته دانسیتومتری (سنجش تراکم استخوان) نیز خبر داد و گفت: این تجهیزات برای تشخیص به هنگام است که به روند درمان کمک شایانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تجهیزات پیشرفته در بیمارستان شهید مطهری

راه اندازی تجهیزات پیشرفته در بیمارستان شهید مطهری