مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-19بين الملل

بروکسل: اتفاقات این روزهای اوکراین می تواند نظم بین المللی را عوض کند


رییس کمیسیون اروپا گفت تحولات این روزهای اوکراین ممکن است نظم بین المللی را تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، اورسولا فون در لین رییس کمیسیون اروپا روز شنبه ضمن تکرار تهدیدها علیه روسیه گفت، تحولات اوکراین ممکن است به تغییر نظم بین المللی منجر شود.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، فون در لین ضمن سخنرانی در نشست امنیتی مونیخ بدون اشاره به توسعه طلبی ناتو در شرق اروپا گفت: جهان با ناباوری نظاره گر این است که بزرگ ترین استقرار نیرو در برابر خاک اروپا از زمان جنگ سرد در حال وقوع است، زیرا رویدادهای این روزها می تواند تمام نظم بین المللی را تغییر دهد .

این اظهارات در حالی انجام می شود که کشورهای مخالف سلطه جویی غرب تأکید دارند دوران نظم بین المللی غربی به پایان رسیده و اکنون جهان باید بر پایه چندجانبه گرایی استوار باشد.

رییس کمیسیون اروپا در سخنرانی روز شنبه خود تهدید کرد، طرز فکر مربوط به دوران تاریک روسیه ممکن است به قیمت آینده رفاه مند این کشور تمام شود.

تهدید اتحادیه اروپا علیه روسیه در حالی صورت می گیرد که مسکو بارها درخصوص چشم پوشی این نهاد اروپایی از نقض توافق آتش بس از سوی نیروهای اوکراینی و هدف قرار دادن ساکنین نواحی خودمختار روس زبان شرق این کشور هشدار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکسل: اتفاقات این روزهای اوکراین می تواند نظم بین المللی را عوض کند

بروکسل: اتفاقات این روزهای اوکراین می تواند نظم بین المللی را عوض کند