مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-19فناوري

پوشش 95 درصدی آنتن دهی تلفن در محورهای اصلی خراسان جنوبی


مدیر کل ارتباطات و فناوری خراسان جنوبی گفت: 95 درصد جاده های اصلی و شریانی خراسان جنوبی بر اساس استانداردهای ملی از پوشش آنتن دهی تلفن برخوردار هستند.

- ، مصطفی بهی ظهر شنبه در کمیسیون اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اظهار کرد: با توجه به اینکه اپراتورها در زمینه پوشش اینترنت جاده های اصلی تکالیفی برعهده دارد هرچند پوشش اینترنت در همه جاده ها یکسان نمی باشد اما 95 درصد پوشش تلفن در جاده های اصلی استان بر اساس استانداردهای ملی وجود دارد.

به گفته وی در بعضی از نقاط جاده های اصلی خراسان جنوبی به دلیل وجود گردنه ها نقاط کوری وجود دارد که پوشش اینترنت در شرایط فعلی ندارند و به دلیل وسعت زیاد و تراکم پایین جمعیتی در استان برقراری پوشش 100 درصدی آنتن دهی تلفن و اینترنت نیاز به هزینه زیادی دارد.

وی با بیان اینکه نبود پوشش اینترنت در بعضی از نقاط به دلیل نبود برق به عنوان یکی از زیرساخت های مورد نیاز است، اضافه کرد: با توجه به مدت مشابه در دو سال گذشته پوشش آنتن دهی در محور سربیشه به ماهیرود 40 درصد افزایش یافته است و برای اینکه پوشش در استان بیشتر شود به اپراتورها پیشنهاد برای ایجاد چند سایت داده شده است.

بهی تصریح کرد: برای ایجاد سایت های مورد نظر باید هزینه زیادی شود و تجهیزات مخابراتی در بعضی از موارد سرقت می شوند و اپراتورها نمی توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 95 درصدی آنتن دهی تلفن در محورهای اصلی خراسان جنوبی

پوشش 95 درصدی آنتن دهی تلفن در محورهای اصلی خراسان جنوبی