مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-19سياسي

انتصابات جدید در سازمان صداوسیما


سعید مقیسه «معاون رییس صداوسیما و رییس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی» و محسن شاکری نژاد رییس مرکز تحقیقات رسانه ملی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما در احکام جداگانه ای محسن شاکری نژاد را به سمت رییس مرکز تحقیقات و همچنین مهندس سعید مقیسه را به سمت معاون رییس صداوسیما و رییس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی منصوبکرد.

در متن این حکم آمده است:  برادر گرامی جناب آقای دکتر محسن شاکری نژاد نظر به مراتب تعهد، تخصص علمی و تجارب ارزشمند شما، به موجب این حکم به عنوان رییس مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما منصوب می شوید .

با توجه به اهمیت محوری پژوهش در راهبردها و رویکردهای تحولی هویت محور و عدالت گستر سازمان، مقتضی است ضمن پشتیبانی علمی و پژوهشی از مدیریت تحول در رسانه ملی از طریق فعال سازی و هم افزایی ظرفیت های علمی و پژوهشی درون و برون سازمانی به ویژه بهره گیری از توانمندی های اعضای هیأت علمی و پژوهشگران رسانه ملی، نسبت به تقویت ارتباطات درون سازمانی به منظور پایش نیازها و سنجش علمی و مستمر میزان نفوذ رسانه ملی در افکارعمومی به عنوان اولویت برنامه های مرکز اقدام کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید در سازمان صداوسیما

انتصابات جدید در سازمان صداوسیما