مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-19فرهنگي

رونمایی از فیلمی با بازی هانیه توسلی و پگاه آهنگرانی در جشنواره آمریکایی


فیلم سینمایی «ملخ» به کارگردانی فائزه عزیزخانی، تهیه کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی در نخستین نمایش جهانی در جشنواره جنوب از جنوب غربی (SXSW) به روی پرده می رود.

- فیلم سینمایی ملخ به کارگردانی فائزه عزیزخانی، تهیه کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی در نخستین نمایش جهانی در جشنواره جنوب از جنوب غربی (SXSW) به روی پرده می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و نهمین جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی (SXSW) از 11 تا 20 مارس (20 تا 29 اسفند) در آستین تگزاس برگزار خواهد شد و فیلم سینمایی ملخ که برای اولین بار خبر ساخت آن به صورت رسمی منتشر شده است در بخش گلوبال این رویداد سینمایی نمایش خواهد داشت.

جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی (SXSW) گفته می شود به عنوان یکی از جشنواره های مهم بهاری شناخته می شود که پایگاهی برای فیلم های مستقل کم هزینه فراهم می کند.

فیلم ملخ دومین ساخته بلند فائزه عزیزخانی ، دختری نویسنده را در مرکز فیلم قرار داده است که در شرف از دست دادن اتاق و درآمدی از آن خود است – همان چیزهایی که یک نویسنده برای نوشتن به آن نیاز دارد.

فیلم داستان یک روز از زندگی هانیه (هانیه توسلی) است، نویسنده ای شکست خورده و عاشق سینما که فیلمنامه ای الهام پذیرفته از زندگی خود را برای کارگردانی در اختیار دوست نزدیکش، پگاه (پگاه آهنگرانی)، قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از فیلمی با بازی هانیه توسلی و پگاه آهنگرانی در جشنواره آمریکایی

رونمایی از فیلمی با بازی هانیه توسلی و پگاه آهنگرانی در جشنواره آمریکایی