مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-19ورزشي

تیم ها با انگیزه مضاعف به پلی آف می آیند / محمدی راد به جوانان نگاه ویژه ای دارد


در مرحله پلی آف هشت تیم حضور پیدا می کنند و این هشت تیم بازی های سختی را پشت سر گذاشته اند تا توانسته اند به مرحله پلی آف برسند و تلاش می کنند تا در جمع تیم های برتر قرار بگیرند.

- ایسنا/اصفهان بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: در مرحله پلی آف هشت تیم حضور پیدا می کنند و این هشت تیم بازی های سختی را پشت سر گذاشته اند تا توانسته اند به مرحله پلی آف برسند و تلاش می کنند تا در جمع تیم های برتر قرار بگیرند.

در واقع تیم ها با انگیزه دو چندان در میدان حاضر می شوند.

علیرضا کرباسی در گفت وگو با ایسنا در خصوص سطح کیفی لیگ برتر سال جاری و تیم های حاضر در آن، اظهار کرد: بازی ها در مرحله گروهی بسیار فشرده و سخت پیگیری شد.

تیم ها در هر هفته دو بازی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه انجام می دادند و هرچه بازی ها جلوتر می رفت، حساسیت بازی ها بیشتر می شد.

همه تیم ها برای حضور در جمع هشت تیم نخست جدول تلاش زیادی کردند تا در مرحله پلی آف بتوانند کار خودشان را راحت تر انجام دهند.

وی پلی آف را متفاوت از مرحله مقدماتی دانست و افزود: مرحله پلی آف یک مرحله کاملاً متفاوت و بسیار سخت تر از مرحله گروهی بازی ها است.

در مرحله پلی آف هشت تیم حضور پیدا می کنند و این هشت تیم بازی های سختی را پشت سر گذاشته اند تا توانسته اند به مرحله پلی آف راه پیدا کنند و تمام تلاش خودشان را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ها با انگیزه مضاعف به پلی آف می آیند / محمدی راد به جوانان نگاه ویژه ای دارد

تیم ها با انگیزه مضاعف به پلی آف می آیند / محمدی راد به جوانان نگاه ویژه ای دارد