مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-19حوادث

«آقای رییس! من خون ادرار می کنم»


« چنانچه در کیفرخواست آمده در فروردین ماه به اتهام تشکیل یک گروه کمونیستی که حتی یک کتاب نخوانده، دستگیر می شوم و تحت شکنجه قرار می گیرم و خون ادرار می کنم.

- چنانچه در کیفرخواست آمده در فروردین ماه به اتهام تشکیل یک گروه کمونیستی که حتی یک کتاب نخوانده، دستگیر می شوم و تحت شکنجه قرار می گیرم و خون ادرار می کنم.

بعد مرا به زندان دیگری منتقل می کنند.

آنگاه بعد از هفت ماه دوباره تحت بازجویی قرار می گیرم و چون دو سال پیش حرف زده ام، توطئه گرم و اکنون به عنوان توطئه گر در این دادگاه محاکمه می شوم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در یادداشتی در عصر ایران نوشت: در چهل وهشتمین سال روزِ اعدامِ خسرو گلسرخی - نویسنده، شاعر و روزنامه نگار رومانتیک و چپ گرای ایرانی - در سحرگاه 29 بهمن 1352 خورشیدی، می توان از وصیت نامه او گفت که پنج سال قبل از پیروزی انقلابِ ضدّ سلطنتی، پیش بینانه نوشته بود: آقایانِ فاشیست! شما ایمان داشته باشید که حکومتِ غیر قانونیِ ایران که در 28 مردادِ سیاه، توسط آمریکا به خلقِ ایران تحمیل شده در حال احتضار است و دیر یا زود با انقلابِ قهرآمیز توده های ستم کشیده ایران واژگون خواهد شد.

وصیتنامه غیر ارتشی معدوم، خسرو گلسرخی فرزند قدیر را نماینده دادستانی ارتش (سرگرد قیایی)، فرمانده گردانِ زندان (سروان حسن زاده)، افسر اطلاعات (س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آقای رییس! من خون ادرار می کنم»

«آقای رییس! من خون ادرار می کنم»