مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 16:022022-02-19ورزشي

3 دهم متر مربع؛ سرانه فضاهای ورزشی دانش آموزان


انتظار می رود بنیاد برکت در حیطه توسعه فضاهای ورزشی نیز با آمورش و پرورش همکاری داشته باشد.

- وزیر آموزش و پرورش در دیدار با سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، از تلاش های بنیاد برکت در امر مدرسه سازی و محرومیت زدایی قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف نوری در دیدار با عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اظهار کرد: 221 بیمارستان و درمانگاه، متعلق به آموزش و پرورش داریم که بیش از 600 پزشک در آن فعالیت می کنند.

وی با قدردانی از تلاشهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت در امر مدرسه سازی و محرومیت زدایی از مناطق محروم، افزود: هرچند احداث مدارس امری ضروری است، اما زمینه تربیتی برخی مدارس نیازمند رسیدگی است و لازم است بر آن نظارت صورت گیرد.

نوری تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر، سرانه فضاهای ورزشی دانش آموزان 3 دهم متر مربع است که نیازمند توجه جدی در این زمینه است.

وی بر توزیع عادلانه سرانه ورزشی تأکید و عنوان کرد: انتظار می رود بنیاد برکت در حیطه توسعه فضاهای ورزشی نیز با آمورش و پرورش همکاری داشته باشد.

در ادامه، عارف نوروزی؛ سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، گفت: به آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی که همه ما به آن تعلق داریم، می نگریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 دهم متر مربع؛ سرانه فضاهای ورزشی دانش آموزان

3 دهم متر مربع؛ سرانه فضاهای ورزشی دانش آموزان